sobota, 23 maja 2015

Pierwsze pranie z perłami Perlux Color

Cześć :) Jak mija Wam sobota? U nas chłodno i pochmurno niestety. Dzisiaj postanowiłam w końcu przetestować perły Perlux, otrzymane w ramach kampanii Streetcom :) Na pierwszy rzut poszły perły piorące Perlux Color:
Kapsułkę należy włożyć do bębna pralki, przykryć ubraniami i nastawić pranie.
Ogólnie jestem zadowolona z ich działania. Zabrudzenia zostały usunięte, ubrania pachną przyjemnie. Jedyny minus, jaki zaobserwowałam to.. kapsułka rozpuściła się tylko w połowie i zdarza się to dość często. Prałam w temperaturze 60 stopni. Taka sytuacja nie powinna się jednak zdarzyć, ponieważ zalecane temp. prania to 30 i 60 stopni.
Cena tych kapsułek to około 20 zł/16 sztuk. Moim zdaniem są warte tej ceny. Mimo, że czasem zdarzają się takie wpadki, jak nierozpuszczona perła. Miałam już wcześniej okazję używać Perlux White i byłam bardzo z nich zadowolona. Tym zdecydowanie dam kolejną szansę.

1 komentarz:

  1. Również testuję i powiem szczerze, jestem zadowolona z kapsułek:) miałam już sporo marek i te wypadają naprawdę spoko:) Dołączyłam oraz zapraszam do mnie:) Niebawem wpis o teście właśnie kolorowego pranie z perlux:) pieknokosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń