czwartek, 28 maja 2015

Recenzja Agricolle - produktu eliminujące mszyce, przędziorki i inne szkodniki roślin

Witam :) Jeszcze zanim założyłam bloga, w ramach akcji przeprowadzonej na Facebooku, otrzymałam do testów zestaw produktów Target
W maju zapraszam Was na recenzję Agricolle Spray dla domu i ogrodu - preparatu eliminującego mszyce, przędziorki i inne szkodniki roślin .
Czekałam długo na zrecenzowanie tego produktu, do momentu aż na naszych różach pojawią się te nieszczęsne szkodniki - mszyce.
Rośliny należy spryskać rano lub wieczorem. Ważne, aby liście były suche, bo preparat musi jak najszybciej wyschnąć. Zabieg powtórzyłam po tygodniu. Te czarne kropki to znak, że mszyce zostały "uśmiercone". Na niektórych pąkach już odpadły całkowicie i róże pozostały czyste :)
Jak widzicie, preparat doskonale poradził sobie z mszycami i to w bardzo krótkim czasie. Jestem bardzo zadowolona z produktu Agricolle i jak najbardziej polecam :)
Ostatnio widziałam go w Leroy Merlin za około 19 zł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz