sobota, 27 czerwca 2015

Recenzja preparatu Superplon K firmy Target - stymulatora wzrostu roślin

Witajcie :) Jeśli śledzicie mojego bloga, wiecie że kiedyś udało mi się załapać na testowanie produktów do pielęgnacji ogrodu firmy TARGET :) Zestaw, który otrzymałam do testowania prezentuje się tak:
Kończy się już czerwiec, więc pora na przedstawienie kolejnego z produktów TARGET - SUPERPLON K - stymulatora wzrostu roślin
Na opakowaniu znajdziemy instrukcję zastosowania a wewnątrz opakowania preparat oraz miarkę. Ja postanowiłam wykorzystać preparat do oprysku warzyw gruntowych. Dwa tygodnie po wysadzeniu warzyw.
Preparat Superplon K pomógł wzmocnić nasze warzywa w okresie suszy. Dzięki niemu rośliny zachowały witalność i zdrowie! Produkt okazał się bardzo skuteczny, więc polecam wam jego wypróbowanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz