wtorek, 21 lipca 2015

AA oil essence multi balsam do ciała

Witajcie serdecznie :) Jak mija Wam wtorek? Ja mam wolne w pracy i korzystając z okazji, przygotowałam dla was recenzję multi balsamu do ciała AA z olejkami, który otrzymałam do testów w ramach akcji na Facebooku. Jest to chyba mój pierwszy kosmetyk od firmy AA
Balsam znajduje się w tubie o pojemności 250 ml, zamykanej na klik.
Konsystencja typowa dla balsamów, ani gęsta ani rzadka w śnieżnobiałym kolorze. Na skórze rozsmarowuje się łatwo i szybko się wchłania.
Pachnie bardzo ładnie, kwiatem ylang ylang. Zapach ten nie utrzymuje się jednak długo na skórze.
Balsam pojawił się u mnie w odpowiednim momencie, ponieważ moja skóra aż wołała o nawilżenie! Kiedyś przesadziłam z opalaniem i w efekcie tego na nogach stała się szorstka i zaczęła się mocno łuszczyć.
Przyznam, że stosowałam go nieregularnie. Jednak już po pierwszym zastosowaniu przyniósł ulgę. Natomiast po kilku dniach kondycja mojej skóry wyraźnie się poprawiła.
Świetnie ją nawilżył i sprawił, że stała się gładka i miękka w dotyku!
Bardzo się z nim polubiłam i jak najbardziej polecam :)
Kosztuje około 13 zł (według Ceneo). Osobiście nie widziałam go jeszcze nigdzie w drogerii. A wy używałyście go? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz