środa, 15 lipca 2015

Kampania FRENDI - ciasteczka La Crema

Witajcie serdecznie :) Na pewno większość z Was już słyszała o nowym portalu Frendi. To portal, dzięki któremu możemy testować i rekomendować różnego rodzaju produkty i usługi. Niedawno zgłosiłam się do pierwszej kampanii. Dzisiaj kurier pocztex dostarczył do mojego domu słodką paczuszkę - dwa opakowania ciasteczek La Crema
-kruche ciasteczka z półpłynnym kremem czekoladowym 150 g
-kruche ciasteczka z półpłynnym kremem o smaku cytrynowym 150 g
W opakowaniu znajduje się po 150 g kruchych ciasteczek z półpłynnym kremem. Jeśli chodzi o smak, co tu dużo mówić - pyszne, delikatne, rozpływają się w ustach. Nie są też jakoś przesadnie słodkie.
Ich cena waha się w granicach 3 zł, więc również całkiem w porządku. Nie spotkałam ich jeszcze nigdy w sklepie, ale podobno dostępne są w Auchan czy Netto.

3 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym portalu, ale ciasteczka znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak głośno teraz o nim :) https://frendi.pl/

      Usuń
  2. również dostałam:)
    smacznego:)

    OdpowiedzUsuń