piątek, 14 sierpnia 2015

Moje przesyłki z tego tygodnia

Witajcie :) Kolejny tydzień dobiegł końca. Mam nadzieję, że się teraz trochę ochłodzi, bo te upały dają nieźle w kość :/ Dzisiaj zapraszam tradycyjnie już na przegląd paczek :)
Nagroda od Centrum Ogrodnicze Prima, wygrana na Facebooku
Koncentrat liftingujący Floslek, wygrany na ich fanpage na Facebooku
Żele Dove, wygrane w konkursie na Facebooku na fanpage Dove
Liquidy do papierosów elektronicznych, zamówione za darmo ze strony Magic Blow

5 komentarzy:

  1. gratuluję szczęścia :)
    Ja nie mam szczęścia w żadnych konkursach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz mam, raz nie :) ale w każdym tygodniu coś się udaje wygrać :)

      Usuń
    2. ja w każdym tygodniu biorę udział ale jeszcze nic nie wygrałam :D

      Usuń