wtorek, 18 sierpnia 2015

Środek zwalczający choroby trawnika i roślin ozdobnych Polyversum WP Target - moja opinia

Witajcie serdecznie :) Dzisiaj zapraszam na recenzję kolejnego produktu, otrzymanego od firmy Target.Dla przypomnienia - tak prezentował się cały otrzymany zestaw, który otrzymałam do testów:
Przedstawiam wam środek zwalczający choroby grzybowe trawnika i roślin ozdobnych Polyversum WP. Recenzja spóźniona o co najmniej miesiąc, ale niestety ciągle brakowało mi czasu na jej napisanie.
Tak, jak w większości ogrodów i u nas pojawiły się choroby - żółtoszare plamy. Wtedy właśnie postanowiłam wypróbować otrzymany do testów Polyversum WP Target. Przygotowywanie oprysku jest bardzo proste. Wystarczy zalać proszek wodą, odstawić na jakiś czas. Następnie przecedzić całość przez załączony woreczek prosto do opryskiwacza.
Po jego wypróbowaniu, muszę stwierdzić, że jest naprawdę skuteczny. Trawnik znów wygląda ładnie, pozbyłam się z niego szpecących plam. Kolejny zabieg wykonam z pewnością pod koniec sezonu. Bardzo istotną kwestią jest się dla mnie to, że jest on nieszkodliwy dla ludzi i zwierząt domowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz