piątek, 18 września 2015

Kampania TRND - mleczne kanapki Monte Snack

Witajcie serdecznie :) Jaka u Was pogoda? U nas deszczowo i trochę chłodno, ale ja taką pogodę lubię. Dzisiaj na osłodę, kurier dostarczył do mnie przesyłkę od TRND. Jest to moja pierwsza kampania na tym portalu a testować będę mleczne kanapki Monte Snack.
W paczce znalazłam:
-24 kanapki mleczne Monte Snack (12 dla mnie i 12 do rozdania znajomym)
-przewodnik projektu oraz książeczka "Twoje badanie opinii"
Całość zapakowana była w styropianową lodówkę wypełnioną suchym lodem o temperaturze -78 stopni Celsjusza.
Jak do tej pory zjadłam dwa batoniki a kilka porozdawałam w rodzinie. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że są pyszne. Moją szczegółową recenzję znajdziecie na blogu już wkrótce :)

1 komentarz:

  1. Mleczna kanapka Monte Snack, to delikatny biszkopt wypełniony mlecznym, oraz czekoladowo-orzechowym kremem. Ta mleczna kanapka, to nie tylko smaczna, ale i pożywna przekąska, która najlepiej smakuje między posiłkami. Smakuje zarówno dzieciom, jak i starszym. Sprawdza się jako dodatek do drugiego śniadania. Wszyscy chyba uwielbiamy słodkości, a taki batonik świetnie się sprawdza jako przekąska. :)

    OdpowiedzUsuń