poniedziałek, 14 września 2015

Olejek kokosowy od Efektimy - moja opinia

Witajcie :) Dzisiaj zapraszam Was na recenzję olejku kokosowego w sprayu, otrzymanego od firmy Efektima. Ta przesyłka przyszła do mnie niespodziewanie. Podejrzewam, że dostałam ją w ramach kontynuacji współpracy sprzed ponad roku, gdy prowadziłam jeszcze innego bloga.
Od producenta: Olejek kokosowy uznawany jest za "najzdrowszy olej na ziemi". Idealny do pielęgnacji skóry i włosów. Posiada właściwości odżywcze i regenerujące. Cudownie relaksuje i natychmiast poprawia kondycję skóry.
Do stosowania na ciało, dłonie i paznokcie oraz włosy.
Moja opinia: Olejek znajduje się w ciemnej butelce o pojemności 150 ml. Otrzymałam go już przeszło 2 miesiące temu. Postanowiłam przetestować go na swoich włosach, chcąc polepszyć ich kondycję.
Olejek jest tłusty. Na początku przesadziłam z jego ilością i moje włosy wyglądały jak nieświeże. Już naprawdę niewielka jego ilość wystarcza, więc trzeba uważać :) Olejek pomaga ujarzmić i wygładzić włosy po umyciu. Jego zapach jest śliczny, choć na włosach nie utrzymuje się jakoś długo.
Stosowałam go regularnie, po każdym myciu. Jednocześnie zrezygnowałam również z używania prostownicy. Muszę przyznać, że kondycja moich włosów naprawdę się polepszyła a moje fale są podkreślone. Myślę, że to zasługa tego olejku, bo w tym samym czasie nie stosowałam innych tego typu specyfików.
Jak najbardziej go polecam. Myślę, że wrócę do niego, jak tylko zużyję moje inne oleje i odżywki.

1 komentarz: