czwartek, 3 września 2015

Szampon, odżywka i maska do włosów Joanna Argan Oil - recenzja

Witajcie serdecznie :) Niedawno, na fanpage Testoland.pl na FB udało mi się wygrać zestaw kosmetyków do włosów Joanna Argan Oil. Moje włosy potrzebują odżywienia i regeneracji, ponieważ są zniszczone przez prostowanie. Staram się je odbudować i z chęcią zabrałam się za testowanie produktów Joanna Argan Oil :) Dzisiaj zapraszam Was na przeczytanie mojej opinii na ich temat.
Szampon znajduje się w tubie o pojemności 200 ml i zamknięciu na klik. Ma piękny, migdałowy zapach. Pieni się dość dobrze, choć jest to bardziej szampon taki na co dzień a nie oczyszczający. Oczywiście jest to jego plus :) Po umyciu i wysuszeniu włosów nie mamy efektu tzw. "siana". Włosy są zdyscyplinowane, miękkie, sypkie i błyszczące. Delikatny i piękny zapach na włosach utrzymuje się nadal. Słyszałam nawet komplementy, że włosy pięknie mi pachną :)
Odżywka natomiast mieści się w opakowaniu prawie identycznym jak szampon (pojemność 200 ml). Zdarza mi się mylić te opakowania.. Nakładałam ją od razu po umyciu włosów szamponem. Nie mam pojęcia, jak działałaby solo, ale w tym przypadku sprawiała, że efekt który daje szampon, wzmacniał się - włosy jeszcze bardziej miękkie, błyszczące i dociążone (ale nie obciążone!).
Maska znajduje się w miękkiej tubie z zamknięciem na klik o pojemności 150 g. Dość gęsta konsystencja o równie pięknym zapachu. Używałam jej raz w tygodniu, zamiast odżywki i trzymałam na włosach pod turbanem kilkanaście minut. Działanie ma podobne, jak odżywka tylko oczywiście mocniejsze :)
Wszystkie te produkty stosowane razem dają naprawdę świetne rezultaty. Już po krótkim czasie zauważyłam zmiany w wyglądzie moich włosów (oczywiście na plus). Na pewno mniej się puszą i mniej elektryzują. Być może to tylko efekt wizualny, ale jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków! :)

1 komentarz:

  1. Firmę znam i bardzo lubię, ale tej serii jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń