czwartek, 1 października 2015

Moja opinia o kanapkach mlecznych Monte Snack - kampania TRND

Witajcie:) Jeśli śledzicie mojego bloga, wiecie że biorę udział w kampanii Monte Snack na portalu TRND :) Otrzymałam karton pysznych, mlecznych kanapek - 12 dla siebie oraz 12 do rozdania znajomym.
Większość kanapek rozdałam znajomym oraz rodzinie. Mi samej za dużo się nie dostało, ale kanapki były wprost rozchwytywane :)
Kanapka Monte Snack to delikatny biszkopt z kremem mlecznym i czekoladowo-orzechowym. Najlepiej smakuje taka prosto z lodówki. Konsystencja kanapki jest zwarta, nie ma obawy że się pobrudzimy. Jest naprawdę pyszna, rozpływa się w ustach. Świetnie komponuje się z kawą, czy herbatą.
Moim znajomym i rodzinie również bardzo smakowała. Zebrałam same pozytywne opinie :) Jak najbardziej Wam ją polecam :)
Jej koszt to 1,49 zł/29 g.

9 komentarzy:

  1. Nie tylko wyglądają pysznie ale też pysznie smakują. Syn i jego koledzy i koleżanki ze szkoły uwielbiają tą mleczną kanapkę.Według mnie Monte Snack to fajne uzupełnienie szkolnej śniadaniówki

    OdpowiedzUsuń
  2. aguska194 • 11/10/2015 - 19:14 komentarz dodany
    Bardzo smaczne słodkie kanapki, idealna przekąska dla dzieciaczków do szkoły ale również dla dorosłych. Chętnie z koleżankami wypróbowałyśmy do kawy:) wszystkie próbne snacki porozdawałam i jeszcze czekam na wypełnioną książeczke. Jestem pewna, że u wielu mam kolegów moich dzieci monte snack na stałe zagości w lodówce...tak jak to sie stało u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy już wiecie, że mleczna kanapka Monte Snack pojawi się jako nowość w jednym z dużych marketów? Nie będę pisać w jakim, bo byłaby to reklama. I cena kusząca (przynajmniej na początku), bo tylko 1,11 zł. W porównaniu z sugerowaną ceną detaliczną na poziomie 1,49 zł, przy większych lub częstszych zakupach może dać całkiem niemałe oszczędności. Moi smakosze już się cieszą na tę myśl. :-) ponieważ mleczna kanapka zagości u nas na dłużej w lodówce, nasze kubki smakowe zostały podbite... m_wolowik

    OdpowiedzUsuń
  4. testowałam kanapki Monte, to smaczna i lekka przekąska nie tylko dla dzieci. Rozpływa sie w ustach. Testowałam ja równiez wsród znajomych do kawy, naprawde godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SZejknaftowy
    Projekt Monte Snack to strzał w dziesiątkę,pewnie gdybym nie miał okazji brać w nim udziału to do tej pory nie kupiłbym i nie spróbowałbym mlecznej kanapki Zott. Dzieciaki polubiły przekąskę bardziej niż dotychczasowe,a to głównie zasługa kremu czekoladowo-orzechowemu w środku kanapki.Krem czyni Monte Snack wyjątkowe i wyróżnia kanapkę na tle innych.Sam też lubię pojeść małe co nieco,wiec również sięgamy po Monte Snack.SZEJKNAFTOWY

    OdpowiedzUsuń
  6. dorot

    Również jesteśmy po prztestowaniu delikatnego biszkoptu wypełnionego mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem.Połączenie czekolady, orzechów laskowych oraz mlecznego kremu sprawia,że Monte Snack to nie tylko smaczna,ale i pożywna przekąska dla każdego–zarówno dzieci,jak i dorosłych. Moje dzieci je uwielbiają.Poczęstowały nimi znajomych i wszyscy byli zachwyceni.A i jak bym miał wybieraćKindre mleczna kanapka czy Monte Snack wybrała bym Monte Snack.Jak patrze na te zdjęcia dostaję ślinotoku i muszę dopisać mleczne kanapki do dzisiejszej listy zakupów. dorot

    OdpowiedzUsuń
  7. My też mieliśmy przyjemność testowania mlecznej kanapki.Jednogłośnie Monte Snack zostało uznane przez dużych i małych za smaczną przekąskę.Miękki ciemny biszkopt z pysznymi kremami: mlecznym i czekoladowo-orzechowym od razu znalazł swoich zwolenników.Dzieciaczki zabierały Monte do szkoły jako drugie śniadanie,zaś starszym posmakowało jako dodatek do kawy.Smaczna przekąska zagości na pewno u nas na dłużej.
    Justyna Michalik

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanapka monte snack jest fantastyczna, mięciutka, pyszna, rozpływająca się w ustach. Coś wspaniałego. polecam, wypróbujcie a nie pożałujecie.
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń